غنچه گل محمدی تازه، یکی از زیباترین گل‌های محبوب دنیا است که بومی منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی است. این گل با نام علمی Rosa damascena شناخته می‌شود و بوی بسیار خوشبو و شیرین دارد. غنچه‌های گل محمدی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد مورد استفاده در تولید عطر و ادکلن شناخته شده‌اند و همچنین برای تزئین کیک و شیرینی، تهیه مربا و جلی، تهیه چای گل محمدی و استفاده در غذاهای سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت غنچه گل محمدی تازه | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


غنچه گل محمدی تازه، یکی از زیباترین گل‌های محبوب دنیا است که بومی منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی است. این گل با نام علمی Rosa damascena شناخته می‌شود و بوی بسیار خوشبو و شیرین دارد. غنچه‌های گل محمدی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد مورد استفاده در تولید عطر و ادکلن شناخته شده‌اند و همچنین برای تزئین کیک و شیرینی، تهیه مربا و جلی، تهیه چای گل محمدی و استفاده در غذاهای سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت غنچه گل محمدی تازه | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی




غنچه گل محمدي يك نوع گل زينتي است كه به دليل زيبايي و بوي خوشش مورد توجه بسياري از علاقمندان به گل‌هاي زينتي قرار دارد. اين گياه بومي مناطق آسيايي است و در بسياري از كشورها به صورت زينتي كشت مي‌شود. غنچه گل محمدي به صورت شاخه‌اي و با چندين گل روي هر شاخه در دسترس است و مي‌توان آن را به عنوان يك زينت داخلي يا خارجي در خانه، محل كار، محيط‌هاي عمومي، محل تحصيل و غيره استفاده كرد. اين گل با شرايط مراقبتي مناسب، براي مدت طولاني قابل حفظ و نگهداري است.

قيمت غنچه گل محمدي تازه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت غنچه گل محمدي در كاشان-قيمت غنچه گل محمدي ديجي كالا-خريد گل محمدي تازه در تهران خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت غنچه گل محمدي تازه را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت غنچه گل محمدي تازه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت غنچه گل محمدي تازه در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت غنچه گل محمدي در كاشان-قيمت غنچه گل محمدي ديجي كالا-خريد گل محمدي تازه در تهران با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت غنچه گل محمدي تازه را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت غنچه گل محمدي تازه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت غنچه گل محمدي تازه و قيمت غنچه گل محمدي در كاشان-قيمت غنچه گل محمدي ديجي كالا-خريد گل محمدي تازه در تهران كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت غنچه گل محمدي تازه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

غنچه گل محمدي ، گياه دارويي معطر و سرشار از خواص دارويي
غنچه گل محمدي در فصل بهار هر سال قبل از باز شدن گل برداشت مي شود و پس از خشك شدن عرضه مي شود. غنچه گل محمدي محصول درختچه گل سرخ (Rosa damascena) از خانواده گلهاي رز مي باشد . گل محمدي گياهي كوچك كه ارتفاع آن معمولا از 60 تا 150 سانتي متر و بعضاً بيشتر مي باشد كه داراي گلهاي زيبا و خوشبو به رنگ صورتي مي باشد. غنچه گل محمدي مورد استفاده بهتر است كه در زمان برداشت غنچه گل محمدي رسيده ولي نا شكفته و عاري از كاسه گل برداشت و در محلي سايه دار و خنك يا تحت اثر گرماي خيلي ملايمي خشك شود و پس از خشك شدن غنچه گل محمدي آن ها را در شيشه اي دربسته و در محيطي خشك و تاريك نگهداري نماييد.
چند مورد از كاربرد غنچه گل محمدي ، ملكه خوش بويي گل ها
طبق اطلاعات درج شده در كتب سنتي ، براي اولين بار در جهان گلاب گيري (عرق گل محمدي) در ايران شروع شده و كم كم به نقاط ديگر انتقال پيدا كرده است كه از معروف ترين گلاب هاي ايران مي توان به گلاب قمصر كاشان و گلاب لاله زار استان كرمان اشاره نمود . از عطر و طعم اسانس گل محمدي در بسياري از فرآورده هاي داروئي و غذايي و عطر سازي استفاده مي شود و يكي از پركاربرد ترين و گران ترين اسانس هاي موجود در دنيا مي باشد. از غنچه گل محمدي خشك شده در تهيه شيريني جات و آشپزي ها استفاده زيادي شده و از عطر و طعم لذت بخش آن استفاده مي كنند و همچنين ممكن است از غنچه گل محمدي خشك شده براي تزيين غذا استفاده كنند. در برخي از موارد از غنچه گل محمدي براي خوشبو كردن فضا ها و يا به عنوان ادويه در غذا استفاده مي شود. يكي از پر كاربرد ترين موارد استفاده از غنچه گل محمدي ، دمنوش خوش طعم گل محمدي مي باشد.
يك توصيه هم براي خانم هاي خانه دار داريم اونم اين كه غنچه گل محمدي خشك شده رو خرد كرده و با ماست مخلوط كنين چون كه غنچه گل سرخ داراي طبع گرم مي باشد و باعث از بين رفتن طبع سرد ماست مي شود و اينگونه هم ماست مون خوشمزه مي شه و هم سالم و مفيده.
فوايد شگفت انگيز مصرف غنچه گل محمدي براي حفظ سلامتي
از ديرباز در بسياري از كتب مرجع طب سنتي در مورد خواص شگفت آور گل محمدي مطالب زيادي در مورد سلامتي و پيشگيري از بيماري ها ، درمان بيماري ها ، شادابي و زيبايي پوست و از همه مهم تر جهت تسكين و آرامش آمده است. از غنچه گل محمدي به شكل هاي گوناگوني مثل گلاب ، دمنوش غنچه گل محمدي خشك شده ، عصاره آن و … در زمينه هاي مختلف مواد غذايي و داروسازي استفاده مي شود. در مطالب پايين بطور خلاصه به تعدادي از خواص بيشمار گل محمدي اشاره مي كنيم.
غنچه گل محمدي منبعي سرشار از آنتي اكسيدان
تركيبات آنتي اكسيداني موجود در غنچه گل محمدي در مقابل اثرات منفي راديكال‌هاي آزاد محافظت مي كند و باعث جلوگيري از بروز سرطان مي شود و حتي در برخي از منابع آمده است كه باعث نابودي سلول هاي سرطاني مي شود.
مقابله با درد عادت ماهيانه با مصرف دمنوش گل محمدي
نوشيدن روزانه 2 فنجان دمنوش گل محمدي به همراه عسل (اضافه كردن 40 گرم غنچه گل محمدي به يك ليتر آب در حال جوشيدن) ، سبب كاهش درد هاي ناشي از قاعدگي و پريود در بانوان مي شود و همچنين باعث آرامش آنها شده و تسكين دهنده ي اعصاب در دوران پريودي مي باشد.
غنچه گل محمدي درمان كننده يبوست
به دفع مدفوع خشك با سختي و يا در فواصل زماني طولاني يبوست گفته مي شود. جهت درمان يبوست 20 گرم گل محمدي ، 20 گرم برگ سنا ، 20 گرم عناب و 10 گرم تخم گشنيز را با هم مخلوط كرده و هر شب قبل از خواب به اندازه ي يك قاشق غذا خوري از اين تركيب را خرد كرده و در دهان بريزيد (بلعيده شود).
رفع ورم مقعد به كمك ضماد غنچه گل محمدي
به منظور رفع ورم هاي مقعدي لازم است مقداري غنچه گل سرخ خشك شده را در كمي آب ريخته و اجازه دهيد كاملا بجوشد تا عصاره ي آن بيرون آيد. سپس پس از خنك شدن پارچه اي تميز انتخاب كرده و در محلول مورد نظر غوطه ور و بر روي مقعد به مدت 15 دقيقه قرار دهيد.
فوايد دمنوش گل محمدي براي درمان بي خوابي
براي افرادي كه دچار خواب نامنظم يا اختلال در خواب هستند توصيه مي شود هر شب قبل از خواب يك فنجان دمنوش غنچه گل محمدي مصرف كنند زيرا دمنوش گل محمدي باعث تنظيم هورمون هاي مربوطه شده و با كاهش استرس و افزايش آرامش منجر به خوابي راحت مي شود.
رفع بوي بد دهان با نوشيدن دمنوش گل محمدي
براي رفع بوي بد دهان مي توانيد يك فنجان دمنوش گل محمدي نوش جان كنيد تا علاوه بر استفاده از خواص زياد آن از شر بوي بد دهان خلاص شويد
خواص شگفت انگيز غنچه گل محمدي براي سلامت پوست و مو
به دليل خواص آنتي اكسيداني غنچه گل سرخ اين گياه يكي از بهترين راه حل هاي درمان و ترميم چين و چروك هاي پوستي ، درمان جاي جوش و آكنه و به عنوان يك اسكراپ و لايه بردار استفاده مي شود. جهت تهيه ماسك گل محمدي كافي است 10 عدد غنچه گل محمدي را خرد كرده و با 5 قاشق غذاخوري روغن بادام ميكس كرده و در شيشه اي درب دار ريخته و يك هفته منتظر مي مانيم. سپس روزانه مقداري از اين لوسيون را بر روي پوست ماليده و پس از 15 دقيقه صورتتان را بشوييد.
آيا ميدانستيد غنچه گل محمدي خشك شده پنج نوش 100 درصد ارگانيك مي باشد ؟
محصول غنچه گل محمدي موجود در فروشگاه اينترنتي پنج نوش از مزرعه اختصاصي پنج نوش واقع در شهر لاله زار (شهرستان بردسير استان كرمان ) توسط تيم كشاورزي پنج نوش كاشت ، نگهداري و جمع آوري مي شود . هر ساله در فصل غنچه چيني گل محمدي ، روزانه قبل از طلوع آفتاب غنچه هاي رسيده جمع آوري و به كارگاه اصلي پنج نوش واقع در رفسنجان ارسال و پس از مرحله ي كنترل كيفي ، وارد چرخه ي خشك كردن مي شوند. غنچه گل محمدي پنج نوش بدون استفاده از هر گونه سموم آفت كش و كود هاي حاوي مواد شيميايي مصنوعي كاملاً ارگانيك مي باشند . لازم به ذكر است كه جهت رضايت و داشتن خاطري آسوده ، بازديد از مزرعه پرورش گل محمدي پنج نوش براي علاقه مندان آزاد مي باشد.
نكاتي درباره مصرف غنچه گل محمدي
استفاده بيش از حد غنچه گل محمدي به دليل دارا بودن مقدار زيادي ويتامين C در طولاني مدت ممكن است فرد را به سنگ كليه دچار كند.
استفاده زياد از غنچه گل محمدي براي بيماران تالاسمي توصيه نمي گردد.
قبل از مصرف گل محمدي براي خانم هاي باردار حتما با پزشك مشورت كنيد چون ممكن است سبب حساسيت و واكنش هاي آلرژيك شود
زياده روي در مصرف غنچه گل محمدي ممكن است در بعضي از افراد باعث بروز حساسيت شود و يا تشنگي و اسهال را در پي داشته باشد.
طرز تهيه دمنوش گل محمدي ، دمنوش فوق العاده خوشمزه و اثر بخش
تعدادي غنچه گل محمدي خشك شده را به آب جوش اضافه كرده و اجازه دهيد به مدت 10 الي 15 دقيقه دم بكشد سپس مقداري عسل به آن اضافه كرده و از عطر و طعم خواص بي نظير آن لذت ببريد.
5 عدد غنچه گل محمدي خشك شده را با 3 عدد هل و مقدار كمي زعفران در يك قوري ريخته و 500 گرم آبجوش به آن اضافه كنيد و به مدت 10 تا 15 دقيقه منتظر بمانيد. تعجب نكنيد دمنوشي فوق العاده خوشرنگ و خوش عطر و از همه مهم تر يك دمنوش آرامبخش قوي خواهيد داشت.
براي تهيه چاي گل محمدي 3 عدد غنچه گل محمدي را به چاي خود اضافه كنيد و علاوه بر داشتن يك چاي خوش عطر و بو ، آرامش بگيريد.
50 گرم غنچه گل محمدي را به مدت 24 ساعت با شعله كم بجوشانيد تا شيره آن بيرون آيد و سپس به آن 100گرم عسل اضافه كرده و براي درمان بيماري هاي تنفسي و سرما خوردگي روزانه 2 تا 3 قاشق از اين معجون را به آبجوش اضافه كرده و ميل كنيد.
قيمت غنچه گل محمدي تازه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت غنچه گل محمدي در كاشان-قيمت غنچه گل محمدي ديجي كالا-خريد گل محمدي تازه در تهران مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 104 بازدید دیروز 327 بازدید کل 591729

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .